• Milyen szállítási módok között választhatok?

Csomagküldő futárszolgálatot, vagy üzletünkben való személyes átvételt lehet választani a szállítási módok közül. A csomagküldő szállítás DPD Hungária kft. futárszolgálattal történik, az Ügyfél által a megrendelés során megadott címre. Amikor a szállítmány elhagyja a boltunkat a Megrendelő automatikusan kap egy e-mail értesítést. Az üzletbe történő átvételkor a szállítási költség ingyenes.

  • Mennyi a legkevesebb anyagmennyiség amit rendelni lehet? 

Legkevesebb egy méter anyagot kell vásárolni internetes vásárlás esetén, ahhoz hogy a megrendelés teljesüljön. Természetesen egy méter anyag vásárlása felett tetszőleges méret igényelhető. (Pl: 2,5 m)

  • Hogyan rendelhető varrás, tervezés, kivitelezés? 

Az egyedi tervezés, illetve ennek kivitelezése személyesen vagy telefonos egyeztetés alapján igényelhető.

  • Mennyi idő alatt kerül kézbesítésre a szállítmány?

A rendelés  mindig a rendelt anyag beszállítási idejétől függ. A befizetés elkönyvelésétől számítva akár 3-4 hét is eltelhet a kézbesítésig, de ezt mindig az ügyféllel előre egyeztetjük. Felhívjuk figyelmét, hogy a futár telefonálni fog a kézbesítést megelőzően. Ezért a megrendeléskor érdemes egy olyan telefonszámot megadni, ahol a futár eléri önt 8:00-16:00 óra között.

  • Milyen módon tudom kifizetni a vásárlást?

A Feeling webáruházban az online vásárláskor átutalással, vagy utánvéttel fizethet.
Átutalás adatai: (Közleményben:) rendelési szám.
Bankszámlaszám: 11742104-20055277.
Kedvezményezett neve: Feeling méteráru.
Befogadó: OTP.

  • Mit tegyek, ha nem érkezik meg a megrendelésem?

Amikor egy csomag elhagyja boltunkat automatikusan  e-mail üzenetet fog kapni a szállítás visszaigazolásáról. Ha a szállítás visszaigazolásának ellenére a csomag nem érkezik meg legfeljebb öt munkanapon belül, kérjük lépjen kapcsolatba velünk. Ha a kézbesítés valamilyen okból nem lehetséges (pl. rossz a cím), és visszajut hozzánk, a szállítási költség újra felszámolásával tudjuk ismételten elküldeni ugyanazt a csomagot.

  • Hova szállít a Feeling méteráru?

A www.feelingfuggony.hu weboldalon megvásárolt termékeket csak Magyarország területén kézbesítjük. Más egyedi megrendelés személyes megbeszélés tárgya.

  • Mi történik akkor, ha a futár nem találja meg Önt az átadás időpontjában?

A futár telefonon veszi fel a kapcsolatot a megrendelővel a kézbesítést megelőzően. Amennyiben a futár a kézbesítéskor nem találja Önt otthon, ismételten meg fogja próbálni a kézbesítést. A harmadik sikertelen kézbesítési kísérlet után a csomag visszakerül boltunkba.

  • Mekkora a szállítási költség?

A magyarországi megrendeléseket DPD Hungária Kft. futárszolgálattal szállítjuk, amelynek költsége 1365 Ft. Utánvétes fizetés esetén 2000 Ft.  A Feeling üzletben történő átvétel ingyenes.

  • Hogyan törölhető vagy módosítható a megrendelés?

Egy megrendelés módosítására (a kosár tartalmának megváltoztatására) önállóan is mód van a “VÁSÁRLÁS MEGERŐSÍTÉSE” gombra kattintásig. A megrendelés későbbi módosítására nincs lehetőség.